الجمعة، 24 أبريل 2015

4 مدونات عربية تفتح لك ابواب الابداع والمعرفة


في بعض المواقع بتحترم عقل القارئ وتخليك وانت بتقرأها تكون مستمع وحاسس ان المدونة ضافت لشخصيتك ولمعلومات ولقاموسك حاجه جديدة في التدوينه دي هكتب لحضراتكم بعض المدونات التي تحترم عقلك وتفتح لك ابواب الابداع والمعرفه .



اراجيك مدونة كفيلة انها تخليك تنسى حياتك هدفها اثراء المحتوى العربي وده فعلا بيحصل تدوينات رائعة واسلوب في الكتابة راقي جدا انصح بمتابعتها بشكل يومي هتلاحظ التغير في تصرفاتك وتفكيرك بعد متابعتها .






مدونة شبايك يكفيك ان تدخل المدونة لتقرأ التدوينات ولن تخرج اسلوب شيق قصص نجاح دفعة من التحفيز جرعة من الاصرار ستأتي لك بعد ان تقرأ التدوينات حكم وكتب ونصائح وتعليم اي شيء تريد ان تفعله ولا تعرف الطريقة ستجد في هذه المدونة الطريقة لتفعله "يمكنك ان تفعلها".





لان كل عقل بيفرق مؤسسة علماء مصر الغير ربحيه هدفها انها تحقق لمصر ريادة علمية وترفع مستوى مصر التعليمي مهمة جدا لكل باحث او اي طالب في كلية علمية خلي المدونة دي رفيقة ليه في كل اوقاتك لان كل عقل بيفرق فمتخليش عقلك يروح هدر وادخل فيد الناس واستفاد .


عايز اراء علمية وموضوعية في امور مختلفة منها سياسية ودينية وعلمية مواصفات الباحث ومقوماته  قصة من قصص الواقع ليه تسافر بره تتعلم ليه تتطوع ادخل على المدونة للدكتور خالد الاشموني وانت هتعرف التدوين فيها توقف ولكن الافادة لسه ......
-----------------

في النهاية دي 4 مدونات عربية بتابعهم بشكل يومي في تدوينة قادمة ان شاء الله عن مدونات اجنبيه لو عندك مدونة او موقع فيه افادة علميه او اي نوع من انواع الافادة اكتبها لنا في تعليق وقول رأيك في المدونات ال فوق 
متنساش ان انت عقلك كوكب 

هناك تعليق واحد: